→ Georganiseerd door Sofiane
Bonjour a tous j aimerais organiser un match lundi de 19h a 20h histoire de se défouler un peu ceux qui sont intéressés n hésité pas a rejoindre si vous avez un ballon apporté le au cas ou et pour ce qui est du prix je ne le connais pas mais de toute façon sa sera divisé aux nombres de joueurs voila voila bonne soirée a tous ☺
Footinho helpt je je voetbalwedstrijden met vrienden beter te organiseren. Een 100% gratis tool zonder reclame, beschikbaar op iPhone, Android en webbrowser.
Download de app op je telefoon en schrijf je daarna in :
Je kunt je ook inschrijven of Footinho gebruiken via je browser. (Maar het wordt aanbevolen de bovenstaande apps te gebruiken.) :
Gratis aanmelden →