→ Georganiseerd door Decapsuleur59
Alors voila, tout est dit. Y aurait il, parmis vous, amis Bitterois, des gens habitant Béziers ou les environs qui seraient interessés pour des matchs de foot réels ?
Je connais un terrain de qualité sur lequel nous pourrions jouer tranquillement, en petit comité, selon les effectifs.
N'hésitez pas à vous inscrire et à inviter vos connaissances !
A bientot ;)
Footinho helpt je je voetbalwedstrijden met vrienden beter te organiseren. Een 100% gratis tool zonder reclame, beschikbaar op iPhone, Android en webbrowser.
Download de app op je telefoon en schrijf je daarna in :
Je kunt je ook inschrijven of Footinho gebruiken via je browser. (Maar het wordt aanbevolen de bovenstaande apps te gebruiken.) :
Gratis aanmelden →