→ Georganiseerd door Aurel
Salut à tous !
Nous sommes que 9, il me manque donc un joueur pour jeudi 24 février.
Règles classiques, 10 joueurs sur le terrain, 5 contre 5.
Rdv au Soccer de vern sur seiche un peu avant 19h sur le terrain.
Me téléphoner ou SMS impérativement avant inscription. (La place sera peut-être déjà prise)
Merci et bon match
Aurélien
Footinho helpt je je voetbalwedstrijden met vrienden beter te organiseren. Een 100% gratis tool zonder reclame, beschikbaar op iPhone, Android en webbrowser.
Download de app op je telefoon en schrijf je daarna in :
Je kunt je ook inschrijven of Footinho gebruiken via je browser. (Maar het wordt aanbevolen de bovenstaande apps te gebruiken.) :
Gratis aanmelden →