→ Georganiseerd door Othmane9
Bjr. Pour ceux qui veulent jouer de foot ce samedi deux matchs de foot sont organisés
1er match à 13h
2eme match à 15h
C'est du 5vs5, duré 1h30 par match à Porte de Clichy
Une cotisation de participation de 3€ est a regler pour l'association
Si vous êtes intéresser et pour s'inscrire à l'un de ces créneaux contactez moi en privé. Facebook othmane sehaki
Footinho helpt je je voetbalwedstrijden met vrienden beter te organiseren. Een 100% gratis tool zonder reclame, beschikbaar op iPhone, Android en webbrowser.
Download de app op je telefoon en schrijf je daarna in :
Je kunt je ook inschrijven of Footinho gebruiken via je browser. (Maar het wordt aanbevolen de bovenstaande apps te gebruiken.) :
Gratis aanmelden →